Rene Kids Centre - Reisverslagen van Auke, Annemieke en Anna Drost - WaarBenJij.nu Rene Kids Centre - Reisverslagen van Auke, Annemieke en Anna Drost - WaarBenJij.nu

Rene Kids Centre

Vanaf 28 december 2011 werken wij voor het Rene Kids Centre in Rehoboth in Namibië. Auke heeft het eerste jaar sportles gegeven aan de kids. En houdt zich nu bezig met zaken rondom de organisatie en het personeel. Annemieke is teacher van de schoolklas en eindverantwoordelijke voor de jeugdavond en de naaldwerkgroep. Alle activiteiten die het Rene Kids Centre aanbiedt komen aan bod in de blogs. Wij hopen dat u er naar uitkijkt om elke keer onze blog te lezen! Mocht u ons willen sponsoren is dit natuurlijk ook mogelijk, stuur dan even een mailtje naar: a_de_bruin@hotmail.com of gebruik de gegevens hieronder:

Wilt u ons werk sponsoren? Dan is dit mogelijk!
U kunt uw gift storten op:
Bank: 12.47.02.341
Anbi: 8186 751
T.n.v. Auke en Annemieke Drost
Hartelijk dank hiervoor!

Zonder is ons werk niet mogelijk en wij zijn u er enorm dankbaar voor.

Baie dankie voor jullie steun, medeleven en laat gerust een reactie achter op de blog. Dat doet ons altijd erg goed.